حقایق ناشناخته در مورد طراحی سایت چیست - طراحی وب سایت

Wiki Article

برای ایجاد اولین نوشته خود به قسمت نوشته‌ها در پیشخوان وردپرس رفته و روی گزینه “افزودن جدید” کلیک کنید. مطابق شکل زیر، روند ایجاد یک نوشته جدید دقیقا همانند ایجاد یک صفحه است که در بخش قبل به شما آموزش دادیم.

تایپوگرافی به جنبه های بصری  مانند انتخاب فونت و ترتیب متن مربوط می‌شود.

بر اساس مدل وبسایتتان شما می‌توانید از منو‌هایی که به آن‌ها اشاره می‌کنیم استفاده کنید.

اگه این گزینه را تیک بزنید، سایت شما دیگر در موتورهای جستجو ذخیره و نمایش داده نخواهد شد و صرفا اگر آدرس کامل سایت را در مرورگر وارد کنید، امکان دستیابی به سایت وجود دارد.

 خبر خوب این است که منابع الهام برای طراحی وب بدون اغراق بیشمارند و شما با جستو جو در اینترنت می‌توانید منابع زیادی را برای آن پیدا کنید.

حتما بخوانید: با چه زبان هایی می توانیم سایت طراحی کنیم؟

توجه داشته باشید که ویرایشگر پیش فرض وردپرس، ویرایشگر گوتنبرگ است و برای داشتن ویرایشگر به صورت تصویر زیر باید افزونه ویرایشگر کلاسیک را نصب کنید.

علاوه بر تیم توسعه دهنده و طراح سایت، مشاغل زیادی برای پدید آمدن یک سایت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند تا سایت مورد نظر در کسب وکار خود به بهترین شکل ممکن ظاهر شود.

این قیمت طراحی وب سایت کار در بخش کاربران، افزودن کاربر میتونید این کارو انجام بدید.

تعادل متقارن زمانی است که دو طرف صفحه وبسایت مثل  یک تصویر در آینه متقارن باشد و تعادلی داشته باشد که به کاربر حس نظم، مرتب بودن و زیبایی را القا کند.

پس زمینه وبسایت (بکگراند) لحن سایت شما را مشخص می‌کند و بخش مهمی در طراحی وب است. پس زمینه شما چه ثابت و اینجا را بررسی کنید چه متحرک باشد چه ساده و چه دارای تکستچر و بافت باشد چیزی است که مخاطبان شما را در هنگام اسکرول کرد در سایت دنبال می‌کند.

همانطور که در چیدن وسایل و اینجا مرتب کردن آنها، معمولا از وسایل بزرگ تر در ابتدا شروع می‌کنیم، در طراحی سایت هم باید از سلسله مراتب استفاده کرد به طور مثال شما هیچ وقت نام کسب و کار خود را در پایین صفحه وبسایتان قرار نمی‌دهید.

پس هرچه زودتر ساخت سایت با وردپرس سایت منبع را شروع کرده و به کسب درآمد از سایت بپردازید. در نهایت از توجه شما به این مقاله سپاسگزاریم. در صورت بروز هر گونه سوال می‌توانید آن را از بخش دیدگاه‌ها بپرسید. همچنین اگر محتوای امروز همیار وردپرس برایتان مفید بود، خوشحال می‌شویم آن را با دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

برای هرکدام از این دسته‌ها تعریفی را برای شما نوشته‌ایم تا بهتر بدانید که برای کسب و کار شما چه نوع سایتی مناسب است.

Report this wiki page