طراحی وب سایت به چه معناست؟ - طراحی وب

Wiki Article

طراحی‌های سفارشی بدون کد سریعتر و راحت‌تر ساخته می‌شوند

برخی برند های طرف قرارداد با کاسپید زعفران سحرخیز شرکت نیک کالا صنایع غذایی مارین شرکت تهران دارو شرکت زرین غزال (بستنی دایتی) شرکت پاکسان فدراسیون فوتبال بیمه رازی چیچک بهریزان برنج آوازه پخش قاسم ایران لینا نیک عطر بیک امرسان صنایع غذایی هانی نوین زعفران صنایع غذایی شام شام شرکت ایران گلاب هتل مارینا پارک کیش شرکت ایرانکو (سونی) شرکت ساپکو چینی زرین پمپ ایران مارگارین صنایع غذایی ب.

از طراحی سایتم خیلی راضی نیستم ، پشتیبانی تون یک مقدار دیر جواب میداد. از رییس این شرکت درخواست دارم با من از تماس بگیرند

سلام. یه سوالی که برای من پیش اومده اینه که پشتیبانی بعد از طراحی سایت انجام میشه؟

سلام، به شما کمک می‌کنم که متناسب با کسب و کار و نیاز خود امکانات اولیه سایت و فروشگاه اینترنتی خود را انتخاب کنید. از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

اگر نیاز به سفارش طراحی سایت دارید با ما تماس بگیرید تا مشاورین ما در این زمینه شما را راهنمایی کنند. همچنین اگر در حال حاضر وب‌سایتی دارید که نیاز به بروز‌رسانی و رفع ایرادات دارد، می‌توانید آدرس سایت و شماره تماس خود را برای ما ارسال کنید.

این سایت با این وجود طبیعی است که باور داشته باشیم یک سامانه حرفه‌ای نمی‌تواند از قیمت پایینی برخوردار باشد. این سایت برای مثال ساخت سایت در گوگل از هزینه بسیاری کمتری برخوردار است اما به مراتب امکانات کمتری در اختیار شما قرار می دهد. هزینه طراحی سایت حرفه‌ای

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

برای اینکه از زمان دقیق طراحی سایت آگاهی پیدا کنید بهتون پیشنهاد میکنم که از بخش مشاوره شماره تماس خودتون رو ارسال کنید تا مشاورین ما با شما تماس گرفته و تمام راهنمایی های لازم رو ارائه بدن.

محدودیت‌هایی در برخی از حالات که فقط سایت‌های واکنش‌گرا می‌توانند انجام دهند

بهینه سازی سایت برای تلفن های همراه هم تجربه کاربری و هم رتبه سئو شما را بهبود می بخشد. امروز هیچ بهانه ای برای طراحی سایتی که برای صفحات موبایل ریسپانسیو نباشد، وجود ندارد. علاوه بر این، طراحی واکنش گرا (ریسپانسیو) یکی از مهم ترین اصول سئو سایت برای موتور جستجوگر گوگل شمرده میشود.

کدام یک برای طراحی فروشگاه اینترنتی مناسب تر است: وردپرس یا سایت اختصاصی؟ با توجه به این که فروشگاه های اینترنتی حجم بالایی دارند و بعد از مدتی ورودی سایت شما بسیار بالا لینک منبع میرود و به دلیل امکانات زیاد سایت، توصیه ما به شما این است که از سایت های وردپرسی استفاده نکنید و قالب فروشگاهی خود را به صورت اختصاصی بنویسید تا در آینده و پیشرفت کسب و کارتان دچار مشکل نشوید.

تنها عیبی هم که از این شرکت میتوان گرفت عدم همکاری با برند های مطرح در زمینه طراحی سایت است.

شما باید لیستی از کلیه محتوای صفحاتی که مورد نیازتان است و ویژگی‌های سایت منبع عملکردی سایتتان را به طراح سایت ارائه دهید.

Report this wiki page